Görme Engelliler

Hakkında

 
Kurum Kodu : 0
Kurum Adı : SAKÇA İLKOKULU
Telefon : 543 737 9363
Faks : sakcailkokulugmail.com
WEB Adresi : http://sakcailkokuluakcakale.meb.k12.tr
Adres : Sakça Köyü Akçakale/Şanlıurfa

VİZYON
Her öğrencinin iyi bir üst eğitim kurumuna yerleşmesini ve sosyal becerilerini geliştirmesini, toplumsal ve milli değerleri yaşamasını sağlamak, çocuklarımıza mutlu ve başarılı bireyler olma isteği ve yeteneğini kazandırmaktır.

MİSYON
Çağdaşlığın, teknolojinin, toplumsal yardımlaşmanın, milli değerlerin egemen olmasını sağlamak, toplumun gelişmesine katkıda bulunacak ve üretici düşünebilecek insanlar yetiştirmek, çocuklarımızın kendine özgü niteliklerini yitirmeden eğitim almalarını sağlamaktır.

BAŞARILAR

KURUM BİLGİLERİ
Öğretmen Sayısı : 16
Rehber Öğretmen Sayısı :
Öğrenci Sayısı : 150
Öğretim Şekli : İKİLİ ÖĞRETİM
Ders Başlama ve Bitiş Saati :
Derslik Sayısı : 8 Atölye-İşlik Sayısı : 0
Fen Laboratuarı Sayısı : 0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı : 1
Resim Sınıfı Sayısı : Müzik Sınıfı Sayısı :
Yabancı Dil : İnternet Bağlantısı : Uydu İnternet (VSAT)
Hazırlık Sınıfı : 0 Konferans Salonu : 0
Spor Salonu : 0 Yemekhane : 0
Misafirhane : 0 Kütüphane : 1
Kantin : 0 Revir : 0
Bahçe : 0
Lojman Sayısı : 4
Lojman Bilgisi : Okulumuzun bahçesi içerisinde 4 adet lojmanımız bulunmaktadır. Okulumuz ve lojmanlar yeni yapıldı. lojmanlarımız kalorifer sistemiyle ısıtılmaktadır. Lojmanlar 2+1 daire tipindedir.
Isınma Şekli : Kalorifer sistemi ile ısıtılmaktadır.

ULAŞIM BİLGİLERİ
İl ve İlçe Merkezine Uzaklık : Okulumuz Şanlıurfa İl merkezine 45, Akçakale İlçe merkezine 9 km uzaklıktadır.
Ulaşım : İl ve İlçe merkezlerine ulaşım sağlanan bütün yollar asfalttır. Köyümüzden il ve ilçeye rahatlıkla ulaşım sağlanabilir.
Servis Bilgisi :
Yerleşim Yeri Bilgisi : Köyümüz Şanlıurfa-Akçakale anayoluna 4 km uzaklıktadır. Köyümüzde 40 hane bulunmaktadır. İçme suyu şebekesi bulunmaktadır.

İSTATİSTİKLER
Kontenjan Bilgileri :

OKULUN SOSYAL VE KÜLTÜREL ETKİNLİKLERİ
Sportif Etkinlikler :
Bilimsel Etkinlikleri :
Proje Çalışmaları :